Godkväll min nya livskamrat.

Nyss hemkommen från Ingvar Kampradhuset. Köpte bara nödvändiga halvtråkiga saker, men de var ändå värt att åka dit. Skönt att man kan konversera med lillasyster utan att skrika ibland. Hoppas hon känner samma sak. Jag tänker inte skriva exakt vad jag köpte för det tror jag ingen bryr sig om :P

För att sumera dagen har det hänt fler roliga saker än Ingvar idag. Först och främst har jag gjort det omöjliga, skaffat en blogg. Staxt efter jag skapat denna ringde min telefon. Det var en tjej från Mist Stockholm som ville att jag skulle sitta som sminkmodell på måndag. Då blir man glad, ytlig sminkanist som man är. Inte nog med det så har jag äntligen lyckats sälja min äckliga datorskärm som har stått och skräpat sedan jag fick min nya dator. KLIRR, dock ett litet klirr, men iallafall.

Det har varit en ganska bra dag trots att mitt träningspass föll ur schemat, men jag överlever nog. Godnatt på dig bloggen och eventuella läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0