BILDBOMD


Eftersom jag hamnat i lite av en svacka i bloggsvängen så bombar jag ett inlägg med bilder från den mobila telefonen. Enjoy.



Har man inte eller inte kan få egen kan man ju alltid köpa en på Urban Outfitters

Marie Laveau, vilken var min tro ?

mohaha

mysig prommenad

Ball lampa på NK

Färgglada syskon

K på Kåkish

Kåken

Adventure Of spelade på Strand förra helgen vilket var grymt

Frukost på Kulturhuset

Fann dessa på Beyond Retro, till valfri skjorta

Jag och mamma på Norrmalms torg

inviger pälsen, och ja, den är fusk

Den här flög rätt in i min ruta och väckte mig för ett par dagar sen, r.i.p

Så här kan jag se ut om armarna på jobbet efter en och annan ögonskuggatest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0