the (dancing)queen R





Detta hade jag på mig igår när vi va på Robyn (vilket va helt galet braaaaa!!)

Skjortan och clutchen köpte jag igår (snorbilligt) 120 spänn gick det på tillsammans

Skjorta- second hand
clutch- lokal väskbutik
byxor- gina tricot
armring- åhléns city
skor- acne

Those Dancing Days öppnade med både gamla och nya låtar från senaste albumet. Sen tog Rebecca och Fiona över, ös säger jag bara! Sen kom Robyn och öppnade stort med Time Machine, följt av alla nya låtar + en förnyad Be Mine. Helt grymt!

Mot slutet sprang hon ut och kom tillbaka minst fyra gånger och leverarade gamla låtar fast med en ny och bättre touch! Hon gjorde även en egen version av Abbas Dancing Queen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0