summernews





Hamnade i stan idag med syrran. Råkade komma hem med lite grejer, dock inget oplanerat. (okej en oplanedar grej, men den ska jag lämna tillbaka.)

Kände mig lite tvungen att köpa några typ av öppna skor till grekland. Efter som det inte är min grej haffade jag ett par heltok-skor på beyond retro för 150 pix. Ett problem mindre lixom.

Köpte även en helgalen batiktröja som jag velat ha länge, ska klippa lite i den så bli den finare. Den hittade jag på Weekdays second hand. Brillorna är från lindex.

Kommentarer
Postat av: e

SNYGGA SKOR, sådana vill jag ha ju

2011-06-21 @ 22:23:06
Postat av: vendela

shit vilken skön stil du har! Visa en bild när du har de dära på dig :D

2011-06-23 @ 14:38:29
URL: http://scenbloggen.com/vendelas/
Postat av: vendela

shit vilken skön stil du har! Visa en bild när du har de dära på dig :D

2011-06-23 @ 14:38:30
URL: http://scenbloggen.com/vendelas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0