SILVER in old town






Jag säger bara det, ingenting slår silverbutikerna i gamla stan. Blev helt jävla asförälskad i dessa halsband och ringar idag. Speciellt halsbandet högst upp, det som är spetsigt. Måste åka in någon dag och köpa rubbet, haha (när jag har råd)

Mamma mötte upp mig i stan efter jobbet. Sen dess har vi shoppat en del. Vi köpte likadana bikini på Weekdays rea till Karibien, vi kommer va snyggast! På Weekday bestämde jag mig en gång för alla och köpte Diana Orving-koftan. Fick pressentkort som hjälp i födelsedagspressent av bästa Wrenkler. <3

Sen köpte jag en svart långkjol på h&m och den perfekta svarta tunnstickade tröjan i en knasig butik på drottninggatan. Sjukt nöjd med dagens kap. Men som sagt, man blir aldrig nöjd, varför är det så? det suger. Bilder på det jag köpte kommer i alla fall snart upp på bloggen.

Imorogn ska jag gå på Nordiska och se en utställning som mode genom tiderna, och så ska jag gå på Moderna och se den nya utställningen som jag missade invigningen på förra veckan. Detta ska jag göra med bästa Annika.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halsband är så fina. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-17 @ 19:44:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0