Prislista

Har fått förfrågningar om vad jag tar för priser för mina smycken. Såhär ligger det till:

Ringar med silvertråd runt tar jag 80 pix för. De är ganska kluriga att göra, därav priset. 

Ringar med bara en enkel legobit tar jag 70 för.

För ett halsband med en enkel legobit tar jag 70.

Resterande halsband kostar 90 kr.

Örhängen kostar 90 för själva det man drar igenom örat är i äkta silver.


Priset på beställningsvaror kan variera så storleken och arbetstiden på beställningarna gör det.


Nu vet ni. Nu är det bara att beställa! Eller kom förbi på Alléplan på lördag mellan 10-14 så finns jag med alla smycken där!

Har ni önskemål om speciella lego-smycken så hör av er så ska jag göra allt i världen för att uppfylla era önskningar! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske man ska passa att handla om du har något kvar! :) Är inte hemma förrän om 2 veckor, vi ses säkert då!



Ha en rolig student om vi inte ses innan!



Kramar Mellan-Braafnäs

2010-05-30 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0