NYTT!



Här överst är de två nya ringarna jag gjorde nu. Vad annars kan man göra en dag som denna?

På lördag den 29 Maj kl 10-14 ska jag assistera Lena K som ska sälja sina smycken på Alléplan för Lions. Tänke även försöka kränga lite av mina egna, så kom dit vettja och handla!

Var hos en kompis nu och hämtade svart lego och de visade sig att han hade delar så att jag kan göra flera svarta kors och sälja på lördag! Haleluhja!

Kommentera gärna de nya ringarna så jag vet vad folk tycker om de!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är ruggigt sugen på en sån där svart ring med ståltråd över, vad tar du för dom? Kanske svänger förbi allé på lördag ;)

2010-05-24 @ 06:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0