SLUMPEN I MITT HJÄRTA






Vet att jag är en dålig bloggare just nu. Har ingen bra anledning till att jag inte bloggade igår men idag har jag det. Det var så att Eric syrra väckte oss i morse och frågade om Eric kunde jobba på en resturang vid östermalmstorg för att hon inte kunde idag. Eric kunde inte heller för han är sjuk, då gick frågan över till mig. Såklart jag ville, arbetsförnedringen var inte kul dirr. Var på resturangen efter 9 imorse och jobbade fram till 4. Kanske även ska jobba imorogn och sen sa chefen att han ville höra av sig till mig när de behöver extrapersonal, även kanske i höst. Så det kan bli när man är den fjärde som förfrågas att jobba ett lunchpass.

Bilderna är från nyss när jag ocg Eric hade picknick på tomten.

Och på söndag drar jag till Paris.

LOOOOOOOOOOOOOOOOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0