AAAAAAHH



Jag är ledsen alla läsare, idag blir det ett för er tråkigt inlägg. Är nämligen totalt uppslukad av twilightvärlden efter att ha sett New moon och allt extramaterial på super-dvdn. När jag väl är inne i den välden är det mycket svårt att tänka på dagens outfit så kärlek och svarsjuka tar över hela mitt hjärnkontor. Eric och jag ska gå och se trean på onsdag. Jag räknar typ timmarna.

Jag är fortfarande förundrad över hur två männikskor kan vara så vackra.

Om ni tycker att detta inlägg är råtöntigt så förstår jag er. Jag hade säkert tyckt samma sak om jag läste om någonting jag inte förstår mig på. Men det är blogg och jag bestämmer! :)

PUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0