Guldkorn



Fick äntligen min lediga dag. Var på jobbit ett litet tag innan chefen sa att vi fick gå hem. Typ två kunder på två timmar, inte så lönsamt.

Åkte in och kollade kläder istället, mycket värt. Fick efter mycket om och men tag i både kavaj och byxorna från H&M. De var efterlängtade säger jag bara, 400 pix tillsammans! Crazy!

Råkade även få med mig ett par solisar och en ring från H&M när jag ändå var i farten. Ringen påminner sjukt mycket om en ring jag tappade bort på krogen för ett tag sen. Nu har den kommit in på nytt ni som missade den förra gången! 29 pix!


Kommentarer
Postat av: Mimma

Mmhm älskar byxorna! Kommer aldrig få tag i dom i den här stan :(

2010-07-01 @ 21:36:42
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0