Måndagkvällsinlägg

Ännu ett snabbinlägg utan bild då jag sitter hemma hos Eric. Idag har jag jobbas skiten av mig i skolan med arbetspass där jag sökt miljoner ton fakta om brott och straff i sverige. Pilutta mig, jag valde det jävla ämnet själv. Dagen slutade med ett välförtjänt prov som jag missat. Pluggade som en idi innan men gick oxå ganska stolt ut därifrån efter att ha skrivit 14,5 sidor med svar.

Ikväll såg jag och Eric Public enemies. Två älsklingar på samma gång.

Efter som filmen var en besvikelse fick jag massa ideér till mitt projekt under tiden. Ska bland annat plåta de kläder jag hinner sy i fotostudio, har fixat fotograf oxå, Hoffii! Ska frösöka få fram någon som är bra på att sminka och fixa hår. Inget jätteproffs, men någon som kan och kan göra som man säger, haha, älskar att bestämma över folk. Det skulle vara en jättekul grej att göra!

Så skriv hit om ni vet någon som kan hår och smink, mycket smink ska det vara!

Har ni några fler kul ideér man skulle kunna göra till projektet? skriv!

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0