Tjallamalla






Hallå. Stan idag för let efter studentklänning med mamma. Hittade dinte en enda som var rolig och skoran jag hade bestämt mig för hade Weekday fått skicka tillbaka till fabriken efter för många reklamationer.

Hände en bra sak idag faktiskt. Jag lämnade in sex halsband och tio tingar för försäljning hos Tjallamalla. Så om ni inte vill köpa mina legosar av mig kan ni nu köpa de i stan.

Klänningen på bilden är den galnaste klänning jag någonsin provat. Självklart någon okänd designer som gjort den. Fann den på Tjallamalla.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken snygg klänning! Riktigt Lady Gaga!

2010-04-06 @ 16:56:13
Postat av: A

Sjukt cool!

2010-04-07 @ 12:22:11
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0