tatueringstankar




Undra varför man egentigen gör tatueringar? Om det är för ens egen skulle eller för alla andras skull? De är ju främst alla andra som kommer att se den. Speciellt de som sätter en tatuering där de själva inte ser den, någonsin, som typ jag. Jag ser min bara i spegeln. Och hur ofta spanar man in sitt ass i spegeln? Inte allt för ofta. Men det är klart att jag inte bara gjorde den för alla andras skull, fast det bara är de som ser den, haha. Jag gjorde den för att det är min kropp och jag tyckte det skulle vara ballt! Så de så!

Kommentarer
Postat av: Johanna (i klassen)

Jag tycker din tatuering är asball!

2009-09-11 @ 18:48:14
Postat av: Emelie

om MJ: Ja visst är han grym!

2009-09-11 @ 18:55:31
Postat av: hanna

TACK JOHANNA! krya på dig !

2009-09-11 @ 18:58:16
Postat av: Steffi :)

haha, klart man har blogg ! ;D

2009-09-12 @ 11:34:02
URL: http://sgb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0