Söndag



Idag var familjen och kusinfamiljen hemma hos farmor och fixade lite i hennes trädgård, rensade ännu mer kläder och umgicks. Vi firade hennes födelsedag i förskott, hon fyller år imorgon. Självklart fick jag med mig ytterligare lite kläder hem. Himla kul att rota hemma hos henne för man hittar alltid något man aldrig trodde att man skulle vilja ha men ändå åker man dit och tar de.

När vi kom hem provade jag och syrran lite kläder som vi tagit. Hon är så söt. Hon säger att jag passar i allt, men att när hon provar samma plagg ser det konstigt ut. Ska jag ta detta som en komplimang eller en pik? Är det för att jag ser konstig ut som de konstiga kläderna passar på mig? Eller?

Kläderna ni ser på bilden är mycket ballare i verkligheten, jag lovar! Ni lär väl se de på mig vad det lider..

Kommentarer
Postat av: katizzzzzzzzzzzzzzzzzzz

den där svarta med päls tror jag att jag skulle passa i! (julklapp? födelsedagspresent? MÅNDAGSpresent?)

2009-09-20 @ 20:49:01
URL: http://imrärdetmåndag.blogg.hoe
Postat av: Anonym

svar: men sötis, det är ju JAG som fyller år om två veckor, inte du! glömt?

2009-09-20 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0