budgetfika för studenter

Sitter nu i min boyfriends säng och skriver mitt första blogginlägg på en bärbar dator. Undra om man räknas som en riktig bloggare om man bara skriver från startionära datorer? Tveksamt. Iallafall sysselsätter jag mig själv medans han "pluggar" körkortsteori (harvestar på facebook).

Läste precis på aftonbladet.se att de listat en del caféer i stan där man kan ta sig en hygglig fika under 20 spänn. Även kallat studentfika. Förutom Pressbyrån och Mc´donalds dit man absoult aldrig vill gå och fika hade de listat lite andra udda ställen.

Café Deluxe på Bondegatan 34. Asbra att gå dit och ta en budgetfika när man ahndlat svindyra kläder på Tjallamalla och känner att man inte har råd med en dyr fika längre.

Mariedals Café på Hornsbergs Strand 14.

Sosta espressobar på Sveavägen 84.

Mina budgetfikor har tills nu varit på 7eleven, vilket är helt ok om man gemför med Pressbyråns kaffe. Ska bli intressant om man kan få gott kaffe i stan för under 20 spänn. Hanna testar.

Kommentarer
Postat av: Harvester

Fuck you<3

2009-09-10 @ 16:46:30
Postat av: S A N N A ♥

Bra tips (:

2009-09-10 @ 18:47:44
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0