fullt ös, astrött

Medan vi satt i bilkö igår kom jag på att jag ville gå på bio. När vi kom hem käkade jag snabbt inann jag drog med lillasyster in på Coco- livet före Chanel. Den var himla bra, sorglig men bra, en riktig tjejfilm. Eftersom vi är två tjejer så gillade vi den, haha. När vi kom hem var jag så jävla trött, men ändå inte. Så jag satte mig i syrrans säng och gjorde tester i hennes nya FRIDA. Jag somnade ganska gott sen.

Idag ska jag förhoppningsvis fika med Katarina, om jag får tag på henne. Lite ångest över vad jag sen ska hitt på ikväll. Finns flera ställen att välja mellan med massor av Halloweenteman, men jag är trött, kanske bara blir Idol, eller bio igen, vem vet. Är ialla fall helt säker på att jag ska träffa Eric my love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0