18












Tack för alla Grattis igår! Jag hade fullt upp hela dagen så jag hann inte sitta vid datorn. Skönt att slippa det nån dag ibland, haha. Jag hade typ den bästa födelsedagen ever. På morgonen vak´nade jag för tidigt och väntade på att de skulle komma och sjunga för mig. När de väl hade kommit och sjungit klart fick jag paket. Så mycket paket på en morgon var det längesen jag fick. Mobilen hade jag redan fått så av mamma och pappa fick jag tre röda rosor. De hade även smugit med sig farfars pressent som råkade vara The Dioväska! Av syrrän fick jag den klocka jag önskat mig och en paljettmössa från BioBok som jag också önskat mig. Moas kompis Linnéa  hade sovit här så även hon var med och sjöng. Av henne och mamma Lena K fick jag ett halsband.

När jag trodde det var slut hade jag glömt bort Erics presenter. Av honom fick jag en Madonna- Celebrationbox , en Monkifriend, en såndär gosig nalleliknande grej och en Michale Jackssonbox. Av hans föräldrar fick jag pressentkort på Monki.

På förmiddagen/ morgonen kom mormor hit med present och äppelkaka och fikade. Sen kom grannen ,ed blommor ochpresent. Efter ett tag kom Vera insmygande hit hem. Vi skulle egentligen ses vid gullmars men hon kunde inte väta att ge mig presenten sa hon. Av henne fick jag lite spaprylar och mörk choklad.

Sen drog vi alla in till stan och fikade ett gäng. Kanelbulle och latte är väl inten onyttig lunch? Efter fiket drog vi hem och bytte om. Sen drog familjen och Eric till farmor en snabbis innan vi skulle vidare till Koh Pangan. Där fick jag också paket. Ett Carpe Diemarmband från Efva Attling. Gud vad glad jag blev då. Tack farmor!

Väl på resturangen åt vi så vi dog, världens godaste thaimat. När familjen åkt hem stannade jag och Eric i baren ett tag. Det bästa är att det inte är slut än. Nästa helg ska vi fira mig mer, haha. På Fredag ska vi ut och på Lördag får vi gäster.

Tack alla för världens mysigaste födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0