091003


Jag har precis fått upp ögonen för haremsbyxorna. Jag vet att jag är lite seg på nya grejer nu har jag sätt dem. Och jag vill ha ett par, nu! Jagt provade världens  ballaste par på H&M för några dagar sen, men de var för korta i benen. Jag vill ha några som är hellånga. Hittade ett annat kandidatpar på Gina. Sorry för dålig bild, hade bara min vgamobilkamera.

En i min klass berättade för ett tag sen, när harems var inne förra gången att de ursprungligen kommer ifrån Hinduismen tror jag det var. Att alla hinduer hade sånna på sig för att i deras tro kunde vem som helst föda Jesus, när som helst. Så de var tvugna att ha plats för honom om han skulle ploppa ut plötsligt. Haha.

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Nästan rätt =)

Det är muslimerna som väntar på att Muhammed ska födas av en man (det anses inte riktigt "fint" att födas av en kvinna) så därför går de runt med såna byxor för att han inte ska dimpa i golvet om de bara bär kaftan...

2009-10-04 @ 08:25:17
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0