091002






Efter en relativt krisartad morgon så lyckades jag hinna med både brandlektionen, prova studentmössa, vara med en bit av sceniskproduktionslektionen och en del av streeten. Hurra. Skönt med Fredag säger jag bara. Det är sällan man längtar tills Söndag men nu gör jag faktiskt det. haha. 18.

Ikväll ska jag till Café Bonza som fyllet ett år, (17 år yngre än vad jag fyller på söndag) Där blir det middag och hemligt band spelar. Sen f¨r vi se vad som händer.

Jag väljer att köra med mina älskade byxor från Weekday, ett spetslinne för att inte lämna sommaren helt..än och min nya oversizedkavaj från H&M.

love


Kommentarer
Postat av: ---

Sjkut snyggt linne! var har du köpt det?

2009-10-13 @ 23:37:51
Postat av: hanna

På weekdayrean :D De lär väl ha något liknande.

2009-10-14 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0