091001










På Torsdagar efter baletten på morgonkvisten har vi alltid fem håltimmar som är inlagda på schemat. Ibland kna de fem håltimmarna vara till mycket nytta, som till shopping till exempel. P.g.a brand fick inte mamma jobba idag så hon frågade mig om jag ville åka in till stan med henne istället. Klart jag ville. Tog henne till de stora nyöppnade H&Met på drottninggatan. Där hittade jag världens ballaste kavaj som jag bara var tvungen att köpa, so I did. Sen var jag tvungen att visa mamma de nya Beyond Retro som ligger på samma gata. Där hittade jag en asball tröjja som jag bara var tvungen att köpa, so I did. På köpet råkade jag svepa förbi sångaren i Soundtrack of our lives på väg till tunnelbanan.

När jag kom hem hade pappa varit och hämtat min nya mobil. Livet är bra ibland.

Glöm inte att anmäla er till tävlingen, blir det för få så skiter jag i den. Dra med era bloggarkompisar vettja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0