MINIMARKET









Nytt kapitel i livet börjar. Var på skeppsbron idag och intervjuade Jennifer Elvestedt, en av de tre grundarna för Minimarket. Mycket trevligt. När jag fått kaffet satte vi oss ner i deras showroom för intervjun. Det kändes bra rakt igenom och tur som jag har så funkade inspelningsgrejen. De håller till på ett jättesött lägenhetsliknande kontor med utsikt över gamla stan och över till Djurgården.

Intervjun kanske ni får se någon gång. Har bara kladdat ner den lite slarvigt från inspelningsgrejen så det blir lättare för mig när jag ska börja med artikeln sen. Det ska bli en del av mitt projektarbete, tillhörande syprojektet. Jag tog några bilder oxå, de kan vi få se redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0