Fullt ös medvetslös






Senare på eftermiddagen gjorde vi lite familjebus. Först var vi på Ice Bar Stockholm och tog oss en fredagsdrink, mysigt men kallt som fan. En udda grej, sånt är kul. Till och med glasen var av is! Efter detta drog vi till ett bokat bord på Djingis Khan och åt oss tjocka.

Efteråt åkte jag med familjen min hem för att bara vara hemma en kort stund innan jag skulle vända in till stan igen. Då var det spelningsdags för fösta gången på länge. Vi begav oss då till The Liffey i The old town. Mysigt värre även detta. Drog sen hem ganska tidigt för att jag skulle upp tidigt och köa till Jimmy Choosläppet på Hamngatan.

Kön utanför gick snabbt, Det var där inne de hade fixat något jävla armbandsystem. Men jag sket i de, jag bad en tjej med armband som fick gå in i den lilla jävla avspärrade skoochväskhörnan att hämta min väska, so she did. Bild kommer senare.

Nu ska jag iväg på fotomässan i Älvsjö.

Jimmy Choo <3 Hanna Choo


Kommentarer
Postat av: Moa

du gör ju inte det, så varför skulle jag? haha

2009-11-14 @ 17:39:56
URL: http://lostinwords.blogg.se/
Postat av: Maja.

Helt rätt inställning! (tänkte på rubriken)

2009-11-14 @ 18:11:00
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0