snurrsnurr




Nationellt prov i matte b, helgen som gått, gotland i sommar, sommarlov, bröllop, spelaningar
. Nu är det mycket snurrande i huvudet på Hanna Westerling. Har försökt pluggat matte med Eric idag, det gick sådär, jag bröt ihop. De är så jävla frustrerande när man vet att man har kunnat vissa uträkningar förut men att de nu har blåst jävligt långt iväg från min vänsta hjärnhalva. Detta får mig att överväga att skita i de nationella matteprovet. OM jag mot all förmodan skulle göra det skulle det bara sänka mitt betyg, så nej, jag skippar nog de. Ett problem mindre.

Helgen blev inte alls som tänkt. Om det vore så skulle jag hängt med till landet, men jag ändrade mig i sista sekund. Istället var jag hemma och myste (tss) med min Eric. På lördagskvällen som Soffan och Chrille och gästmyste med oss. Vi lagade mat pch kollade på 3 och en halv film. Det har varit en mysig helg. Bild från Gotland 2008.

Juste, har 9 invations kvar till Spotify, hör av er om ni vill ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

josefs mamma heter dordi

2009-05-11 @ 11:36:41
Postat av: Anonym

eller egentligen heter hon dorothea men det är lite "bögigt" tycker hon och josef. Josef och hans mamma hatar bögar

2009-05-11 @ 11:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0