skräcksminkning







Trots förkylning ställde jag upp som sminkmodell idag igen på Make up institute. Dagens tema var specialeffekter. Makeupartisten hade fått en historia som hon skulle tolka sminkmässigt. Den handlade om en tjej som precis hade gått modevisning som var på väg hem. På hemvägen blev hon riven av ett träd i ansiktet. Detta gjorde att hon ramlade i marken och fick ett stort sår. Något sånt var det, över ser du resultatet. Scarry ha ?

Nu ska jag lämna min nya kärlek Spotify för min gamla kärler Sex and the city ett tag. Ikväll ska jag hem till mitt livs kärlek Eric.

I LOVE SPOTIFY!


Kommentarer
Postat av: Fia

Skämta inte! Sjukt scary! B-)

2009-05-12 @ 09:55:08
URL: http://fiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0