dans, dans, dans och klänning




Det enda som går runt i huvudet just nu är dans, dans, dans och världens finaste klänning. Tills på Torsdag är det bara dans som gäller i skolan, ingen teori. Skönt, men det tar på krafterna. Imorgon är det premiär eller vad man ska kalla det för vårshowen i Arenen.

Angående klänningen blir jag så jävla arg. Jag har spanat i en långklänning på Divided nu ett bra tag och nu när jag väl skulle beställa den på hm.se så var den slut. BALLE. Men jag har skrapat ihop några nummer nu till olika Dividedbutiker som jag ska ringa snarast. Jag accepterar inte ett "Tyrärr, den är slut och kommer nog inte in något mer". Det går inte. Jag har fan redan bestämt när jag ska ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0