Barca vs. Man United vs. klänning vs. dans



HAHA. Idag var jag och köpte klänningen. Den fanns tack och lov. Nu kan jag vara lugn ända tills jag hittar nästa grej att bli besatt av. Vilket inte lär vara så pass länge eftersom vi snart får studiebidraget, haha.

Dansshowerna i skolan går asbra. Bara två av fyra kvar nu. Fatta egentligen hur lite tid det är kvar till sommarlovet? Nästa vecka och veckan efter de bara. På måndag ska betygen vara satta sen äre bara lajj kvar. Det är typ nu allt är som bäst, man har hela sommaren framför sig och man är typ klar med allt plugg.

Ikväll äre Champions Leuge-final hemma hon min fanatiska pojkvän. Han vet vilka han hejjar på, själv är jag lite kluven. Har alltid varit ett troget Barca-fan, men nu har jag kollat på så mycket fotboll med honom som hejjar på Man United. Jag gör nog som jag alltid har gjort, jag hejjar på de som vinner. Då slipper man bli besviken feter matchen. Asbra.


Kommentarer
Postat av: hon-som-inte-heller-tycker-om-gunillab-äcks

oooh grattis! vilket hm fanns den på?

2009-05-27 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0