Sucker på tjejfilm

Jag är en riktig sucker på tjefilmer. Härregud. För bara några dagar sen tvingade jag min pojkvän att kolla på Dirty dancing med mig och idag fick han lov att stå ut genom hela Mamma Mia. Han sa allting förutom Sex and the city, då får han får skylla sig själv. Jag vet att han gillar båda filmerna innerst inne, alla gör det. Det har faktiskt hänt att jag har kollat  igenom hela Batman- The dark night med honom oxå, två gånder faktiskt. Men den enda anledningen är att jag får dregla lite när jokern visas i bild. Loved Heath Ledger.

Tre bra saker har hänt idag. Första är att jag fick reda på betygen i dansämnena, det var en lättnad. Sen har jag fått läsarrekord på bloggen, elva stycken. haha, misslyckad blogg. De tredje är att jag är ledig imorgon så jag ska in till Hornsgatan o strosa runt i lite second handbutiker.

Ha de bra mina elva läsare, skulle ni kunna klona er så antalet fördubblas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0