SHIT

Shit, jag känner mig som Carrie Bradshaw som inte får köpa skor. Jag har hittat så jävla mycket snygga kläder som jag vill ha! Dumt nog sitter jag här och söker på mina favvobutikers hemsidor efter ännu mer kläder, dumt. Jag säger bara www.monkigirl.com och www.hm.se. Ett helt hav av vatten men inte en droppe att dricka. Jag måste vara ekonomisk hade jag tänkt.  

Det lär gå sådär nu när jag vet att jag har pengar och jag vet att det finn så mycket coola prylar på marknaden. Dessutom behöver jag shorts och sånt inför sommaren. Man kanske skulle kunna tära lite på pengargränsen nu när det är sommar, eller kanske inte. Det lär inte funka så bra även om jag försöker. Att man inte kan behärska sig asså, damn. Kan vara tjejsyndromet, eller vad säger Eric? 

      




Kommentarer
Postat av: Mr.man

Du och dina gränser. Du och din shopping. Du och dina skor.

2009-06-03 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0