den andra klänningen som styr mitt liv



Idag tog jag en ledig dag för fösta gången någonsin från skolan. Istället  var jag och Ericperic på Hornsgatan och kollade second hand. Jag tycker som Efva Attling att Judits Second hand är den bästa i stan. Det enda som bekymrar mig lite som inte Efva behöver tänka på är priserna. Det är trots allt vintage, då borde de hålla ner priserna lite, tycker Hanna.

Jag blir så himla arg. Jag var inne på Divided förra veckan och fann deras underbara Luxury Collection. I den ingår världens finaste klänning. Typ. (Världen är full av världens finaste klänningar.) Sen dess har jag försökt att glömma bort den. Den har ett överkomligt pris men jag har redan för mycket klänningar. Sen när jag var inne i stan idag hänger den framme i två butiker, i min storlek. När jag kommer hem har jag fått nya VR, tack gud. Det värsta var att klänningen fanns med. Jag blir påmind om den hela tiden. Hjälp.

När jag lite senare var inne på H&M young fann jga inte det jag sökte, istället fann jag Tommy Körberg med barnvagnen och hela kittet.


Kommentarer
Postat av: TUO

Jag styr ditt liv med min ***!

2009-06-09 @ 22:00:50
Postat av: Anonym

Om tjejer kunde styra genom att ge avsugningar skulle de styra hela världen !

2009-06-09 @ 22:16:30
Postat av: TUO

True true!

2009-06-09 @ 22:23:40
Postat av: A

Oh my lord, it's a sign Hanna! Klänningen vill att du ska köpa den!

2009-06-10 @ 08:33:45
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Nina

fiiin :)



ja, min tatuering gjorde svinont. haha!

kramis

2009-06-11 @ 13:19:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

Å den är så himla fiin...Ge mig!!!!

2009-06-13 @ 15:55:58
URL: http://engelflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0