topshop, weekday och monki





Brände inte lika mycket stålar som väntat men en del hann det bli på totalt 7 timmars stanspringarnde (lunch på Michelangelo ingick). Jag blev lycklig när jag såg att Monki hade utökat sin rea något enormt. Ändå köpte jag bara en väska och ett par svarta Bettyshorts där. Sen skulle vi till Topshop för att leta efter en väska som jag vill ha på bröllopet på Fredag. Den fanns kvar, på rean dessutom. Hurra.

Sen var vi inne och jag provade för första gången de kaxigaste snyggaste tuffaste skorna i hela stan, på Weekday. Minimarket står för den vackra kreationen. I LOVE IT. 1800 kostar de, får fundera ett tag till.

Mitt liv med tre ord: Topshop, Weekday och Monki.


Kommentarer
Postat av: A

Helvete vad snygga skor, det är fan värt pengar.. Bangar inte på de där skorna!

2009-07-07 @ 22:11:17
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0