schitzo


Nu är klockan nästan elva och jag har redan hunnit 1. vakna 2. äta frukost 3. varit ute och springa och 4. stretchat. Nu måste jag förfan ta tag i mitt liv. Sluta äta glass och annat diverse onyttigt varje dag och börja träna igen. Fan, halva sommaren har ju gått.

Men jag är lite schitzofren när det gäller detta med att träna på sommaren. Grejen är att jag älskar sommaren mer än något annat typ. Det är unmder de halvåret jag lever på riktigt typ. Då känns det som att man bara ska göra roliga saker då. Typ äta glass och diverse annat onýttigt och skita i att träna om man inte har lust. Jag befinner mig precis där just nu.


På hösten och vinderhalvåret är allt tråkigt och man behöver samla på sig massor med energi. Den energin får jag genom att träna, men nu på sommaren får jag ett överflöd av energi utan att träna. På vintern och hösten har man så många måsten, jag tycker det är skönt att slippa alla måsten på sommaren och bara göra saker jag vill göra.

Men jag får se. Man är ju lite schitzo, så det lär kanske bli några fler springrundor innan sommaren är slut, men man kan aldrig veta säkert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0