poolbad och tatueringstankar



Det där med tatueringar är ju ballt. Det är skitmånga som skaffar det nu, och ännu fler som har haft sina länge. Jag gjorde min lilla i December 2008. Den sitter där den sitter och inte så många vet att den gör de, haha. Det sägs ju att om man har gjort en tatuering börjar man snabbt att grubbla på en ny. Detta stämmer märkte jag. Har funderat på en ny liten till ett tag men idag slog det mig att det får räcka för ett tag nu. Helt rena kroppar är faktiskt också jävligt snyggt. Så för en oviss tid framöver får det vara nog för nya tatueringar för mig. Det var nog allt, förutom att jag jobbar sista dagen imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: daniela

coool bild :)

2009-07-02 @ 18:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0