gudar



Jag tänkte på det där med gud, personligen tror jag inte att han existerar över huvudtaget. Påhitt rakt av tror jag. Men i Min Värld finns det fullt av olika gudar. Till att börja med har vi Snyggguden Johnny Depp my love. Efter honom följer den svenska popguden Ola Salo och den svenske indieguden Markus Krunegård. Sen har vi skoguden Christian Louboutin. Vilket geni. Skumt är det att de flesta största designers vi har är män. Världen är nog byggd på så sätt att mannen skapar saker till kvinnan. Nästa gud är popguden vi fortfarande sörjer Michael Jackson. Han har ändrat popvärlden för all framtid. Bästakompisguden Kataslyna har också en stor plats i mitt hjärta.Tillslut i min gudvärld har vi såklart loverguden Eric Braafnäs MY LOVE.

Igår var vi på sommarkrysset, det var mysigt. Fast enligt mig är den bästa parten om man ska till Djurgården färjfärden dit. Då njuter jag till 100 %.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0