julafton

Idag är en dag då allt man gör är att titta på julklappsfilmer, filmer på tv eller nedladdade filmer och äter choklad och julmat från igår. Precis detta har jag gjort hela dagen. Flickan som lekte med elden.

Igår hade vi en grymt mysig julafton här hemma med småkusiner, mat, julisar, kalle och vin. Jag hade bestämt för mig att det var rödvin man fick huvudvärk av, inte vitt. Varför har jag då ont i huvudet idag?

Jag fick underbara julklappar av alla sötisar. Eftersom jag inte önskat mig så mycket fick jag en hel del pengar och sex balla ringar. Jag fick även lite kläder från Monki och en astuff glitterbag fårn Gina som jag önskat mig av lillasyster. Sötnöt. Bilder på julisarna och annat lägger jag upp förhoppningsvis imorgon. Då ska vi till mormor, liksom varje annandag. Stek och mintgelé.

Hoppas ni också haft en bra kulafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0