Frågor

Jag vet att det är fantasilöst att göra sånnahär frågor, men jag tycker det är jättekul att läsa andras, ni kanske också tycker det?

Reducerade bort en hel del frågor för att underlätta för er, haha. God fucking jul.


1. Vilka länder besökte du?
Borlänge, Göteborg, Gävle..

2. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
RESA

3. Vad var din största framgång 2009?
Fixade äntligen ny mobil.

4. Största misstaget?
Köpte för lite skor.

5. Bästa köpet?
Mina svarta kilklack från Din Sko.

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor och Monki.

7. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Eric gjorde mig glad i år igen.

8. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hela livet var ett disco, The show must go on, Reptilia,  All my friends are dead, Everlong, Supermassive black hole, Bad romance, Everybody but me mf..

9. Favoritprogram på tv?
Carrie Bradshaw, Miranda Hobbs, Samantha Jones och Charlotte York.

10. Bästa boken du läste i år?
MILLENIUMSERIEN

11. Största musikaliska upptäckten?
The Strokes och Lykke

12. Bästa filmen du såg i år?
Luftslottet som sprängdes och New Moon

13. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Diorbagen!

14. Något du önskade dig men inte fick?
En resa

14. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag är inte bitter men en resa hade suttit fint.

15. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som mormor säger: Du har en egen stil och du sätter på dig lite vad som helst.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jag är ingen Twilightnörd men jag gillar Pattinson en del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0