Sommaren med Göran

Var på bio igår och om tiderna skulle passa sig så gick inte filmen jag helst hade velat se utan jag fick nöja mig med "Sommaren med Göran". Jag hade absolut inte en enda förväntning när jag kom in i biosalen. När jag kom ut därifrån var jag sönderskrattad och det hade slagit över för länge, länge sen. En riktig komedi ska vara att man skrattar sig igenom hela filmen, vilket jag gjorde och ännu mer där till. Det är absolut en film man måste se.

"Ett förhållande kan aldrig uppnå 100%. Kanske upp till 80-85, där får man nöja sig om man inte vill dö ensam"


Kommentarer
Postat av: Poncho

Tror visst på 100%, kan ta ett tag att nå dit bara!

2009-08-14 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0