hösten existerar inte

Den här hösten kommer att bli bra, jag känner det på mig. Nygamla kompisar, Monkis höstkläder, fixa lite i rummet. Det kommer bli bra. Jag har ignorerat tanken på att det är höst snart ett bra tag nu och jag tänker förmodligen göra det ett tag till. Det är ju bara mitten på Augusti. 2997 höll sommaren på tills slutet av September. Hösten är  fortfarande långt bort för mig.

Med hösten följer även en del ekonomiproblem. Alla pengar man äger och har går åt till fika, liten Latte, stor Latte, Latte Macciato, Chai Latte...Men det är det värt. Fikat tar mig igenom hösten och vintern.


Kommentarer
Postat av: Sis

2997 har inte varit än, haha!

2009-08-19 @ 00:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0