göteborg och tillbaka på 26 timmar







Det var ett lustigt förstabesök till Sveriges näst största stad. Bussresan dit var minst en timme försenad. När jag kom fram tog jag en latte i väntan på mina vapendragare för kvällen.  När jag mött upp de gick vi till Ullevi. Så galet stort, nu fattar jag varför MY LOVE valde bort Stadion, haha. Efter några timmars väntan, DJ som förband och en galen mamma bredvid mig som satte sig PÅ mig kom hon. Min älskade Madonna. Fan vilkenb star hon är. Jag har sätt den kvinnliga Michael Jacksson. Mitt i konserten hade hon ett avbrott då en enorm bild på the king visades på den enorma skärmen och ett av hans mest kända citat stod under singerat himself. Det var jättefint.

Kvällen efteråt var galen. Vi gjorde vad som hels för att slippa vara i det dyngsura tältet. Bland annat träffade vi den dumaste killen jag mött. Det första han sa när jag sa att jag bodde i Stockholm var att göteborgare hatar stockholmare för att de är dryga. HAHA. Vem var dryg då lixom? 

Vi skulle gå upp kl 8 morgonnen därpå för att inte missa bussen till Stockholm. Vi kom till tältet runt 5, då somnade de andra, själv sov jag en timme under de dygnet. Bussresan hem var hemsk. Hade blivit jätteförkyld, frös, kunde inte sova och boken jag läste sög. Även den gången var bussen försenad typ en timme. Skitbussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0