fyndasomfanhumör



Stan är underbar. Speciellt när man är där med en gammal ny Vera och är på fyndasomfanhumör. Jag visade henne second handvärlden. För henne var det något helt nytt, jag förstår inte hur hon överlevt fram tills idag. Innan det var vi på Weekday där jag äntligen hittade ett par svarna jeans. Dom råkade dessutom vara höra och på rean. 100 spänn. Dessutom raggade jag upp ett par asballa oranga batikjeans. Testkollektion 50 pix.

Sen tog vi ne fikapaus på Café 60 innan vi åkte till hornstull för att fynda. Vi shoppade en hel del på både Myrorna och Stadsmissionen. Snart ser jag ut som min kompis som ser ut som en myra. haha. Jag köpte ett horigt linne och en svart tåsko i porslin, alltid användbart! Snart kommer min nygamla Vera hit o kollar på hemsk film. So long.


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

nice =)

2009-08-20 @ 09:43:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0