ätarhelg


 





Förutom spelningen i fredags har jag inte gjort någonting vettigt denna helg. I lördags var vi och grattade sysslingen som fyllde ett år i Bromma .Gäsp. Sen träffade jag Vera, det var iof kul men det enda vi gjorde var typ att åka till haninge och äta middag. Sen åkte vi hem ett tag innan vi åkte tillbaka till haninge och till Maxi där vi köpte passionsfrukt och choklad. Sen hyrde vi en seg film.

Imorse när vi vaknade åt vi kvarvarande chokland från igår sen åkte vi hem till henne och hade picknick på gräsmattan. Efteråt skulle jag hem till Eric med gäster och käka. Ikväll ska vi kolla på någon film mamma och pappa hade raggat upp.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur äter man egentligen passionsfrukt? Jag har aldrig gjort det...



Puss

2009-08-24 @ 15:14:36
URL: http://engelflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0