tacka gud för rökt fisk och Eric

Godkväll. Fick nyss väldens finaste sms av världens finaste Eric. "Jag älskar dig så mycket så jag fattar knappt det själv. Du är bäst i världen och det finns ingen på jordenjag känner lika bra som dig. Jag ville bara säga detta så att du förstår hur mycket jag älskar dig. Jag kan inte sluta tänka på dig vart jag än går....." osv. I LOVE HIM SO FUCKING MUCH! Tack till hans päron som satte honom på jorden. Tack oxå till de för att de tar med mig och sin underbara son till Gotland på Stockholmsveckan i sommar. I år bor vi innanför murarna.

När träningen var över och jag blev avsläppt hemma av storasyster eric så hade jag och min egna syster filmmys. Pretty Woman blev det inte helt oväntat. Ingen av oss bangar någonsin på att se den......igen.

Såg en himla kul film igår, ja tror det var S.O.S. Det var i alla fall en av de där Lasse Åberg-filmerna. "Rökt fisk och video". HAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

va sött han e;)

2009-04-26 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0