en bra en dålig

Det kan hända mycket i skolan en helt vanlig måndag. Hälften bra andra hälften bad. Vi börjar med det dåliga. Mitt under danslektionen får en i klassen en panikångest-attack. Efterssom jag aldrig har varit med om något liknande förr blev jag totalchockad. Det tog ambulansen 25 minuter att komma på plats. men den kom tillslut. Det kändes bra att de tog henne till sös. Hoppas allt går bra.


Det bra var att the king Markus Krunegård gick en meter från mig. Det är fjärde gången jag ser honom. MÅ DET BLI FLER GÅNGER.


Lite andra småsaker hann hända innan skolan slutade. När det händer så mycket på en dag blir man asknas. Mer än vanligt.


High drama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0