confused

                      

            

Kom nyss hem till hemmet jag inte varit i sen i lördags och idag är det tisdag, så det var ett tag sen. Jag blir så himla trött, trött på folkt som man tror att man kna lita på. Speciellt om det är ens mamma det handlar om. Berättar man någonting för henne ska man väl kunna lita på att hon inte säger det till någon, inte ens till pappa. Men det kunde jag tydligen inte. Därav förklaringen till varför jag inte varit hemma på ett tag. Det har varit skönt. Trots att jag inte vill träffa någon som bor här hemma mer än min syster så har jag saknat mitt rum. Men nu är jag här och det känns bra. Undrar hur det känns när det är folk hemma för nu är jag helt singel. Det tar vi då. Har fixat planer både för kvällen och morgondagen och imorgonkväll för att slippa vara hemma. Imorgon blir det test av nya Magnum med Katarina, sen på kvällen blir det påskfest hos Linnéa, det ser jag framemot som fan!

Igår blev jag sminkad som en gammal tant på MIST. Jag hade latex i hela fejjan för att det skulle rynka ihop hyn, och jag lovar, det gjorde den. Kunde knappt röra facet. Bild ser ni högst upp. Trots att det sved som fan att tvätta bort är hon förlåten, som tack fick jag en assnygg vardagsmake efteråt.

Hoppas allt kan lösa sig innan jag åker till småland.
Djurgården vann första matchen i allsvenskan mot Örebro med 1-0 i alla fall, det är alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0